Просування сайтів благодійних організацій – методи та особливості
Розкрутка сайту благодійної організації, як будь-якого іншого веб-ресурсу, має свою специфіку. Тут ключові завдання – довіра цільової аудиторії та висока конверсія. Звичайно, вимоги пошукових систем ігнорувати також не можна, проте основний акцент робиться саме на тому, щоб досягти розташування ЦА. Для цього будується структура та підбирається наповнення веб-ресурсу за таким орієнтовним зразком:
- Головна сторінка. Тут коротко, але ємно визначаються цілі НКО, методи її роботи, кому і як надається допомога.
- Розділ з детальною інформацією. У ньому розміщуються докладні відомості про історію організації, її місію, а також ліцензії та дозвільна документація, перелік партнерів. Бажаними є також скани документів.
- Каталог проектів,, що включає опис проектів та напрямків діяльності.
- Розділи для зворотного зв’язку. Так, у розділі «як допомогти» зазначаються способи допомоги та участі у проектах, у розділі «як отримати допомогу» − контакти для зв’язку з людьми чи установами, які потребують допомоги, або форма окремого зв’язку.
- Контакти. Це адреси офісів, благодійних магазинів, філій, пунктів збирання речей, номери телефонів, електронна пошта тощо. Доречно також додати маршрут Google Maps.
- Сторінка відгуків, рекомендацій.
- Розділ з популярними питаннями та відповідями на них.
- Сторінка новин, або блог на сайті. Тут розміщуються новини, наприклад, про реалізацію тих чи інших кампаній та проектів, а також тематичні статті, відео контент, фото. Контент обов’язково має бути унікальним – скопійований контент або неякісний рерайт негативно впливає на просування сайтів будь-якої спрямованості, і алгоритми пошукових систем не роблять поступок ресурсам. НКО.
Також корисно створити сторінку для спілкування членів організації, які беруть участь у кампаніях людей, щоб підвищити залученість, сприяючи тривалому перебування на сторінках сайту.
Якості та достовірності контенту необхідно завжди приділяти увагу. Помилки в текстах, наголос на SEO-показниках на шкоду читабельності, неточності в подачі інформації – все це здатне викликати сумніви в надійності. Сайт має бути максимально комфортним у використанні для публіки. Так, нові відвідувачі, зіштовхуючись із незручностями, з великою ймовірністю вирішать співпрацювати з іншим фондом чи спільнотою.
Формування семантичного ядра: нюанси роботи для НКО
Щоб просування сайтів благодійних організацій у пошуковій видачі було ефективним, потрібно включати до семантичного ядра:
- Назва організації.
- Фразі, що характеризують загальну спрямованість діяльності. Так, приклади загальних запитів, орієнтованих на спонсорів та волонтерів – «допомогти самотнім пенсіонерам» тощо, і тих, хто потребує допомоги – «отримати допомогу для біженців» тощо.
- Запити, що вказують на послуги організації, наприклад, «збір одягу для пенсіонерів», «отримати продукти для малозабезпечених сімей» тощо.
- Геозалежні запити, що вказують на країну, регіон діяльності. Такі запити завжди потрібні для спільнот, що працюють у межах одного міста, області. Приклад запиту – «допомогти одиноким пенсіонерам у Києві» тощо.
Перед формуванням та кластеризацією СЯ доцільно провести аналіз семантичного ядра організацій, що працюють у подібній сфері, та розширити його уточнювальними запитами.
Зовнішнє просування сайтів НКО: для підвищення відвідуваності та досягнення високих позицій у пошуковій видачі
У цьому випадку доречно включити до стратегії такі методи:
- Реєстрація в Google Мій бізнес. При додаванні до Google Мій бізнес назва організації буде відображатися за релевантними запитами у вигляді помітного блоку із зображеннями, карткою та іншою інформацією.
- Додати до Google Карти. Завдяки цьому спонсори та ті, кому потрібна допомога, зможуть дізнатися адресу та побудувати зручний маршрут.
- Контекстну рекламу. Вона платна, проте, благодійні структури можуть скористатися програмою Google Ad Grants, яка щомісяця виділяє 10 тисяч доларів на рекламу на своїй платформі. Щоб отримати грант за програмою, представник фонду має подати заявку та виконати умови програми. Детально дізнатися про програму можна у Довідковому центрі Google Ad Grants. При цьому потрібно враховувати, що на грант можуть розраховувати лише сайти, які відповідають вимогам Google – без ретельної попередньої оптимізації не обійтися.
Для молодих та локальних організацій ефективним буде крауд-маркетинг, зокрема, статейне просування. На тематично релевантних майданчиках із позитивним іміджем серед громадськості та високим трастом пошукових систем розміщуються повідомлення з посиланнями на веб-ресурс організації, статті, тематика яких близька до її діяльності.
Подивіться ще цікаву і корисну інформацію на порталі: