Школа водіння у Києві: як дівчині не боятися та отримати вигоду з навчання
Скориставшись послугами школи водіння та здавши на права, не кожна дівчина зважиться самостійно сісти за кермо. Другий нюанс – впевненість водіння. Більшість автошкіл працюють «по автоматичному конвеєру» – натягування на складання іспитів з виконанням «сухих» елементів та керування маршрутами сервісного центру. У результаті близько 67% учениць досить стандартного курсу, 24% – беруть більше годин для навчання. 40% потрібні додаткові уроки для максимальної впевненості у собі та у своїй майстерності.
Школа з водіння – чому не можна кидатися на першу-ліпшу
Багато шкіл столиці заманюють до себе мінімальними цінами. Але при цьому там урізається час практики, про що клієнтка може не підозрювати. Адже начебто «добре»: ти вчишся водінню, на далекому горизонті яскравим сяйвом світяться заповітні права, і все це начебто за «приємну» для кишені ціну. Після таких занять приходить усвідомлення того, що без додатків не обійтися. А ось тут ціна вже стає дорожчою наполовину від витраченого на початку шляху. Описана програма навчання дає мінімум та віддаляє від успішного складання державного водійського іспиту.
При самостійному виїзді на незнайоме перехрестя або новий маршрут дівчина впаде в ступор і не зреагує належним чином. Все, що виходило в автошколі з інструктором, випаровується після самотньої посадки у свою машину. Вся складність навчальних закладів, які не мають «совість», але мають гроші:
- Всі уроки зводяться до надій на інструктора, що сидить поруч.
- Інструктор досконально не пояснює, як виконати маневр, проїхати всі види перехресть та на підставі чого приймати самостійні рішення.
- В ідеалі, після проходження 10-12 занять, учневі треба давати думати самому з уявленням, що нібито інструктора поруч немає. Є лише три речі – водій, машина та дорога.
- Інструктору просто зручно посидіти поряд і виконувати роль “суфлера”. Ефект один – учениця щаслива, а своє відпрацьоване.
Школа з водіння – ідеальний «портрет»
Не дарма на чаші терезів нашого життєвого досвіду ми зустрічали два слова – «ціна» та «якість». Вони можна застосувати навіть у тематиці «автошкола Київ». При виборі своєї водійської “Меккі” потрібно керуватися холодним розумом. Оскільки завдяки світовому прогресу ми живемо в умовах «інтернету речей», то найпростішим способом отримання інформації про що-небудь буде відвідування сайту. Якщо наступні пункти збіглися з «Агатом», ви потрапили в саму точку:
- Автошкола докладно розповідає про свій шлях із моменту відкриття.
- Не приховує свої філії спеціально для того, щоб ви зателефонували та потрапили на вудку хитрих менеджерів, які запропонують усе, що завгодно, але не те, що потрібно. Телефон у разі – прямий засіб записи на загальний чи індивідуальний курс.
- У відкритий доступ викладає свій розклад, щоб кожен зрозумів, що це його ідеальний час для занять.
- Має розділ зі справжніми відгуками. Як текстовими, так і відео.
- Про неї говорять у ЗМІ. Як інтернет-сайти, і телебачення.
- Є посилання на різні соцмережі, форми для зв’язку, а не один номер телефону.
- ГОЛОВНЕ: ви бачите інструкторський штат, автопарк, окремо вказану вартість індивідуальних тренувань та вказану поруч коробку передач. У “механіки” є свої шанувальники, а у “автомата” свої”.
Школи водіння Києва та їх ціни відрізняються. Але варто пам’ятати, що шанова школа обгрунтовує свою вартість. І розподіляє програми за рівнями. Приклад:
- Розширений. «Х» годин теорії та «Х» раз зустрічей з інструктором. Підходить для людей без навичок. Коробка передач “Х” або “Х”. Внутрішній іспит.
- Оптимальний. «Х» годин теорії та «Х» раз зустрічей з інструктором. Підходить для людей із посвідченням чи з навичками їзди. Коробка передач “Х” або “Х”. Внутрішній іспит.
- Максимальний. «Х» годин теорії та «Х» раз зустрічей з інструктором. Вижимається максимум із машини, ПДР, навколишнього оточення. Коробка передач “Х” або “Х”. Внутрішній іспит.
Школа керування може дозволити дробити свою ціну на частини. Наприклад, стартовий внесок йде першу теоретичне заняття, а наступний – початку практики. Якщо навчання оплачується повністю, до практики вам можуть зробити подарунок. У вигляді додаткової та безкоштовної години водіння.
Ще одна важлива ознака якості – онлайн-школа водіння. Це не окрема установа, а своєрідна структура всередині обраної вами автошколи. Такі уроки зазвичай йдуть доповненням до офлайну. І вони винесені до своєї окремої графи в розкладі занять. Онлайн-школа дозволить закріпити всі моменти під сумнівом чи уточнити для себе те, що насправді в інструктора боялися спитати.
Які проблеми вирішить нормальна школа водіння
Водійки-новачки та дівчата, які пройшли вже якусь кількість занять, але досі не впевнені у собі та своїй їзді, можуть звернутися до професійного інструктора за:
- Відпрацювання маневрів в обмеженому просторі.
- Відпрацюванням різних способів паркування, таких як паралельна, бічна, кутова, перпендикулярна.
- Відпрацювання заїздів у гараж передом та заднім ходом.
- Відпрацювання руху заднім ходом.
- Відпрацювання проїзду вузьких доріг, складних перехресть чи розв’язок.
- Відпрацюванням своїх особистих маршрутів, що цікавлять.
Найголовніше – що кваліфікована автошкола та, відповідно, будь-який з її інструкторів, зможуть зняти затискачі від попередніх «фахівців». Або близьких людей, які навіяли страх і невпевненість у силах та в перспективі водіння, а тим більше у своїй особистій машині.
P.S.
Безпосереднє керування може починатися орієнтовно через місяць після старту занять з теорії. Цей проміжок, найчастіше, є гарантією вивчення базових тем. Але коли стартує практика, вивчення теорії ПДР продовжується.
На випадок, коли є розуміння того, що відведеного годинника мало – можна перейти на інший, але не пізніше певного часу (наприклад, не пізніше п’ятого практичного уроку), який потрібно уточнювати в інструктора або менеджерів автошколи. Якщо курс повністю пройдено, але відчувається потреба у додаткових заняттях для оволодіння окремими навичками, можна домовитися з інструктором.
Подивіться ще цікаву і корисну інформацію на порталі: